مزایای استفاده از پیام های صوتی

امروزه موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی و بهره بردن از روش های جدید در این زمینه بسیار داغ است. همه برندها و سازمان ها به دنبال روش هایی در تبلیغات با بیشترین تاثیرگذاری بر مخاطب هستند. بنابراین انتخاب یک روش تبلیغات که این خواسته را بتواند برطرف کند موضوع بسیار مهمی می باشد. به همین منظور امروزه روش های مختلفی نظیر ارسال پیام کوتاه،ایمیل و یا پیام صوتی به وجود آمده است.

در این نوشته قصد داریم ضمن بیان مزایای استفاده از پیام صوتی نسبت به سایر روش ها ، به بررسی دلایل تمایل افراد به بهره وری از پیام صوتی برای تبلیغات و بازاریابی شان بپردازیم.

از آنجا که بسیاری از پیام های تبلیغاتی به صورت پیام کوتاه ارسال می شوند و حجم این گونه پیام ها زیاد است، افراد توجه کمتری به آن ها نشان می دهند. در واقع حجم بالای پیامک های تبلیغاتی باعث نادیده گرفتن آن ها شده است. در نتیجه پیامی موردتوجه قرار می گیرد که از راه های خلاقانه تری استفاده کند. پیام های صوتی به دلیل تازگی و جذابیتی که دارند توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین خواهد داشت.

  • همانطور که می دانید بسیاری از افراد به دلیل مشغله های زیادی که دارند، ممکن است تماس های تلفن همراه خود را بی پاسخ بگذارند. اما با استفاده از سامانه پیام صوتی پیام رایان امکان ارسال پیام صوتی به تلفن های ثابت نیز وجود دارد. در این صورت میتوان با مخاطبینی که کار با تلفن همراه برایشان سخت و یا امکان پذیر نیست به راحتی ارتباط برقرار کرد.
  • با سرویس هایی که از طریق سامانه ی پیام رایان در اختیار شما قرار میگیرد می توانید با ایجاد نظرسنجی در پایان پیام های صوتی خود می توان از نظرات مخاطبان بهره برد. و بازخورد آن ها را بررسی کرد. این موضوع خود نوعی ارتباط مستقیم با مشتریان را نیز شامل می شود. و زمانی که آن ها ببینند به نظراتشان توجه شده، اعتمادشان به شما بیشتر خواهد شد.
  • هزینه های پیام های صوتی بسیار کمتر از سرویس های پیام کوتاه می باشد و به صرفه تر است. از طرفی سرویس پیام صوتی پیام رایان با امکاناتی که دارد، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در صورت شنیده نشدن پیام، مبلغ آن برگردد. بدین صورت دیگر نگران از دست رفتن پیام و هزینه ی ایجاد شده نخواهید بود.
  • همچنین با گزارشات کاملی که از طریق پنل در اختیار کاربران قرار می گیرد. میتوان از رسیدن پیام های صوتی خود اطمینان حاصل کرد. تمامی جزئیات قابل دسترس است به طور مثال می توان مدت زمانی از پیام صوتی که توسط مخاطب شنیده شده را نیز مشاهده کرد.
  • با استفاده از پیام های صوتی میتوان به صورت گروهی با انبوهی از مخاطبین ارتباط برقرار کرد. در این بین پیام رایان این اختیار را به شما داده است تا زمان و تاریخ دقیق ارسال پیام هایتان را مشخص کنید. در نتیجه امکان ارسال پیام به صورت خودکار نیز وجود دارد.

مواردی که ذکر شد تنها بخشی از مزایای پیام های صوتی هستند. شما با انتخاب این روش یک قدم از سایر رقبایتان جلوتر خواهید بود، زیرا شیوه ای جدید و جذاب است که بیشتر مخاطبین را به خود جلب می کند، بخصوص اگر محتوای پیام صوتی تان کوتاه، موثر و هدفمند باشد.