تبلیغات موفق و اثربخش بیمه با پیام رایان

همانطور که می دانید بیمه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، و انواع مختلفی نیز دارند که هر کدام در یک بخشی می توانند به ما کمک کنند. هم چنین به دلیل اهمیت آن در زندگی رقابت بین شرکت های بیمه زیاد است. قطعا این شرکت ها به دنبال جذب مخاطب و مشتری بیشتری می باشند. پیام رایان این فرصت را در اختیار شما می گذارد و در زمینه ی تبلیغات و اطلاع رسانی سیستم تان به شما خواهد کرد.

می دانید که مبنای کار پیام رایان ارسال پیام صوتی است، که جزئیات آن می تواند در تبلیغات شما کارآمد باشد. به این صورت که شما می توانید کار فروش و تمدید بیمه هایی نطیر بیمه ی اتومبیل را با استفاده از سرویس های پیام رایان انجام دهید. همان طور که می دانید، ارسال پیام صوتی در پنل پیام رایان روش های مختلفی دارد.

یکی از این روش ها ارسال سریالی پیام می باشد. با این روش شما می توانید پیام صوتی ای با برنامه ی زمان بندی که از قبل تنظیم شده است را برای مخاطبین مشخصی ارسال نمایید. حال اگر مشترک زمان بیمه اش به پایان رسیده یا اتمام آن نزدیک است، شما می توانید به این طریق او را آگاه سازید. اگر تاریخ بیمه ی مشترکین را دسته بندی کنید و ارسال را انجام دهید دیگر نیازی به پیگیری و تماس تلفنی های مکرر با آن ها را نخواهید داشت. بنابراین کار اطلاع رسانی در این زمینه برای شما نیز آسان تر خواهید شد.

اما یکی دیگر از کاربردهای پیام رایان میتواند ارسال پیام به صورتی تبلیغات برای افراد باشد. هم چنین شما می توانید متن خود را تنظیم کرده و سفارش ضبط آن را بر عهده ی ما بگذارید. سپس پیام صوتی خود را به شماره های خاصی از یک منطقه (با استفاده از آوامپ یا آواتل) بفرستید. در این راه می توانید از بانک شماره ی پیام رایان نیز کمک بگیرید. یعنی به شماره هایی که پیام رایان برای شما دسته بندی کرده ارسال را انجام دهید. هرچه خلاقیت بیشتری در پیام صوتی خود ایجاد کنید مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد.

با توجه به موارد گفته شده، اهمیت این نوع از اطلاع رسانی غیرقابل انکار است. با یک پیام صوتی، ساده و خلاق می توانید به آسانی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و آن ها را علاقه مند به همکاری کنید.